Ullared!

Hellö!
Jag tänker börja med att säga att nu ska jag verkligen börja blogga, för nu känns det som att jag kan planera in bloggandet i mina rutiner. Så vi får se hur det blir men jag ska försöka blogga i alla fall minst varje dag!
 
Sen till den roliga nyheten.
JAG SKA TILL ULLARED!! Det ska bli så sjukt kul! Jag var där förra sommaren men det känns som hundra år sen. Men jag ska dit på höstlovet med mamma och mina två kusiner Maria och Erika. Så jag har börjat på en lista haha, men det går inte så bra då jag har tänkt på jätte mycket saker men på listan så är det knappt helften av det jag tänkt på. Men jag har ju typ en vecka på mig att skriva den så det blir nog bra.
Är i alla fall sjukt taggad!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0