90 inlägg raderade - check!

Ja nu har jag tänkt att börja om med bloggandet! Min design ser förjävlig ut för tillfället men det tänker jag inte bry mig om just nu utan bara blogga på som vanligt. Jag kommer fixa designen så snabbt jag kan men jag har mycket med skolan och jag vill verkligen hinna med och få bra betyg. Bara sen jag började skolan har jag märkt hur lite jag sitter framför datorn, jag är mest inne på mobilen då den alltid finns nära mig. Och därför är det bra att jag har blogg på mobilen för då kommer jag kunna blogga mer. Men bara för att jag bloggar från mobilen blir inläggen inte slarvigare utan jag ska försöka ha en tanke bakom varje inlägg.
 
I alla fall så har jag nu raderat 90 inlägg. Jag ville spara mitt första inlägg då det är rätt roligt att ha det kvar. Men tyckte dom andra sög så kunde lika gärna ta bort dom.
Nu så ska jag försöka fixa en design som jag kommer bli nöjd med, så önska mig lycka till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0